یه اشتباه کردم  و الان عذاب وجدان دارم و خوابم نمیره

بهش زنگ زدم امروز! مجبور شدم، یکی از سیستمها رو نمیتونستم مشکلش رو حل کنم، واقعا دیگه مجبور شدم، از اینترنت کمک گرفتم، خودم تمام سعی ام رو کردم ، به چند نفر از همکلاسی های دانشگاه زنگ زدم ولی بلد نبودن یا اگه راهی پیشنهاد کردند، مشکل رو حل نکرد، بعد از دو روز ، هنوز مشکل سیستم حل نشده بود و جلوی رییس نمیخواستم ضایع بشم،مجبور شدم بهش زنگ زدم، و زورم گرفت که اون هم نتونست راهنمایی م کنه و درنهایت خودم فهمیدم که مادربورد مشکل داره، حالا زورم گرفته که چرا بهش زنگ زدم؟ چرا من که دو روز خودم رو کنترل کردم و سعی کردم خودم مشکل رو حل کنم ولی یه دفعه از استرس کار، بهش زنگ زدم، قبول دارم اشتباه کردم ولی از دست این عذاب وجدان خلاص نمیشم

بعد بهم پیام داد که مشکل سیستم حل شد؟ جوابش رو ندادم چندساعت ولی بعدش بهش گفتم که من مجبورم شدم تماس بگیرم چون باید مشکل سیستم رو حل میکردم ولی از این به بعد مجبورم هم بشم تماس نمیگیرم شما هم نه تماس بگیرین و نه پیام بدین


ولی از همۀ اینها بگذریم فهمیدم که چقدر پیشرفت کردم توی سخت افزار، حیف که این مسایل پیش اومد و نشد که دیگه ادامه بدم، من که هیچ کار سخت افزاری رو نمیتونستم درست انجام بدم ، با اعتماد بنفس  مشکلات چند تا از سیستمهای قدیمی اداره رو حل کردم ، سیستمها رو میخواستن برای بخشهایی که درخواست داده بودن و به خاطر مشکل مالی اداره نمیتونستن براشون سیستم نو بگیرن

از این لحاظ دستش درد نکنه، خوب بهم یاد داد. ولی نمیتونم باهاش رفتار خوبی داشته باشم، یکی بخاطر دروغش و بازی با احساسات من و بیشتر به خاطر خانمش و تعهدی که اون به فکرش نیست ولی من باید به فکرش باشم! ولی امروز اشتباه کردم، ای کاش تماس نمیگرفتم و خودم بدون استرس به کارم ادامه میدادم 

خیلی ناراحتم. میدونم که شما هم من رو سرزنش میکنین بابت اینکه باهاش تماس گرفتم، ولی سرزنشم نکنید،خودم فهمیدم اشتباه کردم. خودم کلی بهش گفتم زنگ نزن بعد خودم بهش زنگ زدم! بیخیال مهم اینه که بهش گفتم مجبور شدم و بهش گفتم که دیگه پیام نده و فهمید که قصدم ادامه دادن به رابطه نبوده

اگر هم احیانا زمانی تماس گرفت، جوابش نمیدم به هیچ وجه 

من هم آدمم دیگه، اشتباه میکنم، مهم اینه که قصدی نداشتم و ندارم و میدونم که اشتباه کردم و جلوی رابطۀ مجدد رو گرفتم که فکر نکنه مشکل سیستم بهانه بوده

چرا زنگ زدم؟ کاش زنگ نمیزدم که بعدش دوباره مجبور بشم بگم لطفا پیام ندین من مجبور شدم اشکال سیستمی بپرسم! عجب احمقی هستم من

واقعا احمقم، چرا اینقدر سریع تحت تاثیر استرس قرار میگیرم و گند میزنم و نمیتونم درست تصمیم بگیرم؟

چقدر احمقم من